דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כירורגיה אונקולוגית בבתי חולים פרטיים 

מאת    [ 23/01/2012 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 3114 פעמים ]

הבריאות היא הדבר החשוב ביותר בעבור כל אדם. כאשר אדם זקוק לטיפול רפואי הוא שואף לקבל את הטיפול על ידי הרופא הטוב ביותר, בבית החולים הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר. כירורגיה אונקולוגית היא ענף ניתוח אשר משמש להסרת גידולים סרטניים וטיפולים פולשניים במחלה. מחלת הסרטן היא מחלה קשה וארורה, תהליך ההתמודדות עם המחלה הוא מלחמה של ממש וישנה חשיבות רבה להסרת הגידול בשלמותו.

הסרת גידול סרטני בשלמותו מגדילה בצורה משמעותית את סיכויי ההחלמה. במקרים בהם נותר בגוף מילימטר מתוך הגידול ישנו סיכוי לצמיחה מחודשת של הגידול או שליחת גרורות. ניתוחים אונקולוגים יש לבצע על ידי רופאים מומחים בעלי ניסיון רב בטיפול בסוג הסרטן הספציפי אשר המטופל סובל ממנו.

ביצוע ניתוח פרטי מאפשר לחולה לבחור בעצמו את המנתח הטוב ביותר ובית החולים הטוב ביותר. קופת חולים אמנם מעניקה כיסוי מלא בעבור הטיפולים אך ישנם מצבים בהם משך ההמתנה לניתוח במחלקת כירורגיה אונקולוגית הוא ארוך.

ניתוחים אונקולוגים בבתי חולים פרטיים

בתי חולים פרטיים שוכרים את שירותי הרופאים הטובים ביותר בישראל. הרופאים הללו עובדים גם בבתי חולים ציבוריים בארץ, אך חולה אשר מבקש לבצע ניתוח בבית חולים ציבורי אינו רשאי לבחור רופא מנתח.

ישנה סבירות גדולה כי רופא מתמחה יהיה המנתח בפועל ואילו הרופא המומחה רק יפקח מהצד. בנוסף, זמינות התורים לביצוע ניתוחי כירורגיה אונקולוגית היא רבה יותר בבתי חולים פרטיים מאשר זו שמציעים בתי חולים ציבוריים.

התשלום בעבור ביצוע ניתוח בבית חולים פרטי מתחלק לשני חלקים: יש לשלם בנפרד בעבור שכר בית החולים ויש לשלם בנפרד בעבור שכר הרופא. שכר בית החולים כולל את האשפוז בחדר פרטי, שירותי אחות, מכשירים רפואיים, תרופות, חדר ניתוח, שירותי רופא מרדים, השגחה רפואית וארוחות. שכר הרופא כולל את ביצוע הניתוח והתייעצויות רפואיות עם הרופא לפני הניתוח ולאחר הניתוח.

הרפואה הפרטית מציעה לחולה אפשרות לבחור בעצמו את המנתח, הרופא המרדים ומועד הניתוח. מדי שנה יותר ויותר חולים בוחרים לבצע ניתוחים מורכבים במחלקת כירורגיה אונקולוגית בבתי חולים פרטיים.

זמן ההמתנה המתמשך לניתוח בבתי החולים הממשלתיים מעודד חולים להפעיל ביטוח רפואי פרטי או את הביטוח המשלים בקופת החולים. פרט לכך ראוי לציין את חדרי האשפוז וההמתנה הנוחים בבתי החולים הפרטיים והמכשור הרפואי החדשני.

ניתוח פרטי לטיפול בסרטן המעי הגס

סרטן המעי הגס, אשר מכונה גם הרוצח השקט, הוא אחד מסוגי הסרטן הנפוצים ביותר. גילוי מוקדם של המחלה מאפשר טיפול יעיל וסיכוי החלמה גבוהים. תהליך הטיפול במחלה כולל ניתוח מעי בכדי לכרות את הגידול.

במהלך הניתוח פעמים רבות מתעורר צורך לכרות חלקים מהמעי והקיבה. ניתוחי מעי דורשים מנתח בעל מיומנות וניסיון רב, הניתוחים עשויים להסתבך ובמקרים כאלו ניסיונו של המנתח יאפשר לו לשמור על קור רוח ולסיים את הניתוח בהצלחה.

חולים רבים בוחרים לבצע ניתוח מעי בבתי חולים פרטיים בכדי לקבל את התנאים הטובים ביותר לביצוע הניתוח. שימוש במכשירים רפואיים חדשניים מאפשר את ביצוע הניתוח באופן לפרוסקופי ללא צורך בביצוע חתכים גדולים.

מחלקות כירורגיה אונקולוגית בבתי חולים פרטיים מתמחות בביצוע ניתוחי מעי, ניתוח ערמונית, ניתוחי כריתת שד ועוד. לבירור זכאות מימון על ידי הביטוח המשלים של קופת חולים יש לפנות אל קופות החולים.


מדיקל סנטר בית חולים פרטי - מבצע מגוון ניתוחים ב-כירורגיה כלליתניתוח בקע, ניתוח כיס מרה ועוד'.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב